• 05-09-2018, 13:44:03
    #10
    Çaykur kendisi üretmiyor, biyere fason doldurtuyor. bi ara öyleydi değişmediyse. dolum yaptırdığı firmayı iyi bilirim, böyle bişey sokağından geçemez. Ha kalite yönünden çok mu kalite işler yapar? hayır. ama alkol falan alakası yok yani. Tabii halen aynı şekilde oraya doldurtuyor ise.
  • 05-09-2018, 13:44:54
    #11
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    en güzel içecek ayran, süt ve su'dur... Bence gerisi hikaye... Diğer türlü şeker ve diğer katkılardan dolayı yıllar sonra sağlıgınızı bozabilir.. Yıllar sonra mide kalp vs sorunalr yaşarsınız.. Mideniz alınmasın istiyorsanız o üç içecekten vazgeçmeyin..
  • 05-09-2018, 13:46:43
    #12
    Üyeliği durduruldu
    banada çoğu kez bira tadı ve kokusu geliyor fakat bozuk şeftali mi ne o kokuyu veriyormuş birde tat benziyormş
  • 05-09-2018, 13:47:00
    #13
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en güzel içecek ayran, süt ve su'dur... Bence gerisi hikaye... Diğer türlü şeker ve diğer katkılardan dolayı yıllar sonra sağlıgınızı bozabilir.. Yıllar sonra mide kalp vs sorunalr yaşarsınız.. Mideniz alınmasın istiyorsanız o üç içecekten vazgeçmeyin..
    hmm yani katkı maddeli ayran,katkı maddeli süt ve plastik şişelere musluktan doldurdukları damacana sular mı farklı var mı dididen ?

    sanırım demek istediğiniz doğal süt,o sütten evde yapılmış ekşi ayran ve gidip dağın çeşmesinden akan tertemiz su...
  • 05-09-2018, 13:48:35
    #14
    1 sene önce filan denk gelmiştim böyle bir konuya
  • 05-09-2018, 13:50:05
    #15
    Bu konularda kimya bilgim fazla olmasa da, bir Didi alıp içindekikere bakabilirsiniz. İçindekiler kısmında Asitlik Düzenleyiciler kısmında parantez içinde yer alan Sitrik Asit bira, şarap gibi ürünlerde de bulunur. Ortam koşullarına göre belki de Didi'nin içinde bulunan Sitrik Asit alkol ürünlerindeki Sitrik Asit'e dönüşebiliyordur.
  • 05-09-2018, 13:50:11
    #16
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hmm yani katkı maddeli ayran,katkı maddeli süt ve plastik şişelere musluktan doldurdukları damacana sular mı farklı var mı dididen ?

    sanırım demek istediğiniz doğal süt,o sütten evde yapılmış ekşi ayran ve gidip dağın çeşmesinden akan tertemiz su...
    ekşi ayran olacak, içerken bogazını yakacak şöyle her suyu da almamak lazım.. doğal su olacak. sütte öyle markettend eğil hocam doğal süt... yani istanbulda bunları karşılayabilecegimiz yerler var... hatta mahallenin sütçüsü var. alıp şöyle on litre bazısını yogur bazısını içmek için süt yapmak lazım...
    Gıda teröristleri var ülkemizde...Malesef
  • 05-09-2018, 13:51:42
    #17
    Hiç didi içmedim, reklamını onca kez görmeme rağmen rafta yüzlerce kez görmeme rağmen şunu bi deneyim demedim, Allah işte daha da uzak durarım. Teşekkür ederim. Benzer bir konuyu enerji içeceklerinde görmüştüm.
  • 05-09-2018, 13:52:09
    #18
    Bildigim kadarıyla bu tarz ürünlerde ısı artınca alkol miktarı oluşuyor.