TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en güzel içecek ayran, süt ve su'dur... Bence gerisi hikaye... Diğer türlü şeker ve diğer katkılardan dolayı yıllar sonra sağlıgınızı bozabilir.. Yıllar sonra mide kalp vs sorunalr yaşarsınız.. Mideniz alınmasın istiyorsanız o üç içecekten vazgeçmeyin..
hmm yani katkı maddeli ayran,katkı maddeli süt ve plastik şişelere musluktan doldurdukları damacana sular mı farklı var mı dididen ?

sanırım demek istediğiniz doğal süt,o sütten evde yapılmış ekşi ayran ve gidip dağın çeşmesinden akan tertemiz su...