en güzel içecek ayran, süt ve su'dur... Bence gerisi hikaye... Diğer türlü şeker ve diğer katkılardan dolayı yıllar sonra sağlıgınızı bozabilir.. Yıllar sonra mide kalp vs sorunalr yaşarsınız.. Mideniz alınmasın istiyorsanız o üç içecekten vazgeçmeyin..
hmm yani katkı maddeli ayran,katkı maddeli süt ve plastik şişelere musluktan doldurdukları damacana sular mı

farklı var mı dididen ?
sanırım demek istediğiniz doğal süt,o sütten evde yapılmış ekşi ayran ve gidip dağın çeşmesinden akan tertemiz su...