en güzel içecek ayran, süt ve su'dur... Bence gerisi hikaye... Diğer türlü şeker ve diğer katkılardan dolayı yıllar sonra sağlıgınızı bozabilir.. Yıllar sonra mide kalp vs sorunalr yaşarsınız.. Mideniz alınmasın istiyorsanız o üç içecekten vazgeçmeyin..