Çaykur kendisi üretmiyor, biyere fason doldurtuyor. bi ara öyleydi değişmediyse. dolum yaptırdığı firmayı iyi bilirim, böyle bişey sokağından geçemez. Ha kalite yönünden çok mu kalite işler yapar? hayır. ama alkol falan alakası yok yani. Tabii halen aynı şekilde oraya doldurtuyor ise.