Didi soğuk çayda bira mı var ?
56
●2.791
- 05-09-2018, 13:44:03Çaykur kendisi üretmiyor, biyere fason doldurtuyor. bi ara öyleydi değişmediyse. dolum yaptırdığı firmayı iyi bilirim, böyle bişey sokağından geçemez. Ha kalite yönünden çok mu kalite işler yapar? hayır. ama alkol falan alakası yok yani. Tabii halen aynı şekilde oraya doldurtuyor ise.
- 05-09-2018, 13:44:54en güzel içecek ayran, süt ve su'dur... Bence gerisi hikaye... Diğer türlü şeker ve diğer katkılardan dolayı yıllar sonra sağlıgınızı bozabilir.. Yıllar sonra mide kalp vs sorunalr yaşarsınız.. Mideniz alınmasın istiyorsanız o üç içecekten vazgeçmeyin..
- 05-09-2018, 13:46:43Üyeliği durduruldubanada çoğu kez bira tadı ve kokusu geliyor fakat bozuk şeftali mi ne o kokuyu veriyormuş birde tat benziyormş
- 05-09-2018, 13:47:00hmm yani katkı maddeli ayran,katkı maddeli süt ve plastik şişelere musluktan doldurdukları damacana sular mıTahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
farklı var mı dididen ?
sanırım demek istediğiniz doğal süt,o sütten evde yapılmış ekşi ayran ve gidip dağın çeşmesinden akan tertemiz su... - 05-09-2018, 13:50:05Bu konularda kimya bilgim fazla olmasa da, bir Didi alıp içindekikere bakabilirsiniz. İçindekiler kısmında Asitlik Düzenleyiciler kısmında parantez içinde yer alan Sitrik Asit bira, şarap gibi ürünlerde de bulunur. Ortam koşullarına göre belki de Didi'nin içinde bulunan Sitrik Asit alkol ürünlerindeki Sitrik Asit'e dönüşebiliyordur.
- 05-09-2018, 13:50:11ekşi ayran olacak, içerken bogazını yakacak şöylePrens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her suyu da almamak lazım.. doğal su olacak. sütte öyle markettend eğil hocam doğal süt... yani istanbulda bunları karşılayabilecegimiz yerler var... hatta mahallenin sütçüsü var. alıp şöyle on litre bazısını yogur bazısını içmek için süt yapmak lazım...
Gıda teröristleri var ülkemizde...Malesef
- 05-09-2018, 13:51:42Hiç didi içmedim, reklamını onca kez görmeme rağmen rafta yüzlerce kez görmeme rağmen şunu bi deneyim demedim, Allah işte
daha da uzak durarım. Teşekkür ederim. Benzer bir konuyu enerji içeceklerinde görmüştüm.
farklı var mı dididen ?