• 04-09-2018, 11:31:49
    #1
    merhabalar bu sene liseden mezun oldum ama sınavda başarısız oldum bu sene kaldı yani ama dersaneye katılma arzum da var bir yandan da dersle pek ilgi alakam olmadığı için hali hazırda internet üzerinde satışlar yapıyorum bir yanım dersaneye yazıl üni'ye git bir yanımda ticaret ile devam et diyor zaten şuan hali hazırda satışını yaptığım ürünün de piyasası çöktü o ayrı
    sizce ne yapmalıyım ticareti seven bir insanım teşekkürler.
  • 04-09-2018, 11:33:38
    #2
    herkes üniversite hayatı yaşamalı mutlaka
  • 04-09-2018, 11:33:47
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    rıskın 9/10 u ticarettedir.
  • 04-09-2018, 11:34:08
    #4
    Yaşın küçük ticarete her zaman atılabilirsin ama okumayı her zaman yapamazsın herşey yaşında güzel.
  • 04-09-2018, 11:34:47
    #5
    İkisi de degil. Kişisel Yetenekleriniz.
    Hamurunda kalite yoksa, ne yaparsan yap ekmek çıkmaz.
  • 04-09-2018, 11:34:56
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Şimdi şöyle, şahsi fikrim üniversite ortamı görülmeli.
    Açıktan falan da okunmamalı.

    Fakat önünde bir fırsat olur ayda 5k-10k kazanacaksındır. Boşver üniyi hayatına bak.
    Bunun dışında iş hayatı dediğin şey gidip asgari ücretle çalışmak yada çalışmaya çalışmaksa git okulunu oku.
  • 04-09-2018, 11:37:16
    #7
    Üniversite ortamını mutlaka her insanın görmesi lazım
  • 04-09-2018, 11:39:28
    #8
    TahirBenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar bu sene liseden mezun oldum ama sınavda başarısız oldum bu sene kaldı yani ama dersaneye katılma arzum da var bir yandan da dersle pek ilgi alakam olmadığı için hali hazırda internet üzerinde satışlar yapıyorum bir yanım dersaneye yazıl üni'ye git bir yanımda ticaret ile devam et diyor zaten şuan hali hazırda satışını yaptığım ürünün de piyasası çöktü o ayrı
    sizce ne yapmalıyım ticareti seven bir insanım teşekkürler.
    iş para her zaman kazanılır fakat belirli bir yaş aralığından insan kesinlikle eğitimini devam ettirmeli.
    Öğreğin lise mezunu olarak bir işe girdin. Maaşın vs herşey mükemmel. Aradan 10 yıl geçti ve firmadan bir şekilde çıktın ya da çıkarıldın.
    Herhangi bir yere başvuruya gittiğinde ilk sorulacak sorular ne mezunusun askerlik durumun daha önce nerede çalıştığın.
    Bende evden çok maddi destek alamadığım için liseden mezun olur olmaz çalışmaya başladım hala çalışıyorum.
    Yarın birgün evdekilere maddiyattan okuyamadım desem biz mi engelledik okusaydın derler işin içinden çıkarlar.
    En azından bir bölüm bitir elinde belgen olsun. Para bir şekilde kazanılır
  • 04-09-2018, 11:41:13
    #9
    yaklaşık 180 adet üniversite var
    diplomalı genç işsiz kadrosuna girmeyeceğine eminsen üniversite oku iyi bir bölümü kazanamazsan bu kadroda gençliğini bitirmen yüksek ihtimal artık herkes üniversite mezunu.ama çoğunluğu ne okuduğunu bile bilmiyor orası ayrı konu

    yok benim alt yapım ve potansiyelim o kadar yüksekleri kaldırmıyor diyorsan çalış ama en azından işletme okursun diploman olur.bu arada ingilizce öğren faydasını görürsün.