merhabalar bu sene liseden mezun oldum ama sınavda başarısız oldum bu sene kaldı yani ama dersaneye katılma arzum da var bir yandan da dersle pek ilgi alakam olmadığı için hali hazırda internet üzerinde satışlar yapıyorum bir yanım dersaneye yazıl üni'ye git bir yanımda ticaret ile devam et diyor zaten şuan hali hazırda satışını yaptığım ürünün de piyasası çöktü o ayrı

sizce ne yapmalıyım ticareti seven bir insanım teşekkürler.
iş para her zaman kazanılır fakat belirli bir yaş aralığından insan kesinlikle eğitimini devam ettirmeli.
Öğreğin lise mezunu olarak bir işe girdin. Maaşın vs herşey mükemmel. Aradan 10 yıl geçti ve firmadan bir şekilde çıktın ya da çıkarıldın.
Herhangi bir yere başvuruya gittiğinde ilk sorulacak sorular ne mezunusun askerlik durumun daha önce nerede çalıştığın.
Bende evden çok maddi destek alamadığım için liseden mezun olur olmaz çalışmaya başladım hala çalışıyorum.
Yarın birgün evdekilere maddiyattan okuyamadım desem biz mi engelledik okusaydın derler işin içinden çıkarlar.
En azından bir bölüm bitir elinde belgen olsun. Para bir şekilde kazanılır