Şimdi şöyle, şahsi fikrim üniversite ortamı görülmeli.
Açıktan falan da okunmamalı.

Fakat önünde bir fırsat olur ayda 5k-10k kazanacaksındır. Boşver üniyi hayatına bak.
Bunun dışında iş hayatı dediğin şey gidip asgari ücretle çalışmak yada çalışmaya çalışmaksa git okulunu oku.