merhabalar bu sene liseden mezun oldum ama sınavda başarısız oldum bu sene kaldı yani ama dersaneye katılma arzum da var bir yandan da dersle pek ilgi alakam olmadığı için hali hazırda internet üzerinde satışlar yapıyorum bir yanım dersaneye yazıl üni'ye git bir yanımda ticaret ile devam et diyor zaten şuan hali hazırda satışını yaptığım ürünün de piyasası çöktü o ayrı
sizce ne yapmalıyım ticareti seven bir insanım teşekkürler.