yaklaşık 180 adet üniversite var
diplomalı genç işsiz kadrosuna girmeyeceğine eminsen üniversite oku iyi bir bölümü kazanamazsan bu kadroda gençliğini bitirmen yüksek ihtimal artık herkes üniversite mezunu.ama çoğunluğu ne okuduğunu bile bilmiyor orası ayrı konu

yok benim alt yapım ve potansiyelim o kadar yüksekleri kaldırmıyor diyorsan çalış ama en azından işletme okursun diploman olur.bu arada ingilizce öğren faydasını görürsün.