Volkswagen Sharan 1.8 Turbo 152 beygir bir aracımız var.
Benzinli ve aynı zamanda lpg li.
1- 150 km lik bir yolda 90 TL lik lpg yakıyor. Ortalama 25 litre. Bu normal mi?
2- Benzinde kullanırken anlık tüketim şehir içinde 40 litre / 100 km çıktığı oluyor. 🙄
Bu elektronik göstergeye ne kadar güvenmeliyiz?
3- Şehirlerarası aynı kullanımda Benzinle lpg nin litre olarak 100 km başına aynı miktarı yakmaması normal mi ?
Aracın ortalama yakıt tüketimi (R10+)
26
●977
- 02-09-2018, 22:13:43Kardeşim bu değerler o araç için doğrudur. Bildiğim kadarıyla şehir içi 20lt yakması lazım, belkide 26'dır. Bence bunu ustaya göstermek daha doğrudur. Belki bakımları falan eksiktir?
Bu değerler ocak söndürür, bence kurtulmaya çalış
- 02-09-2018, 22:16:34Benzinde 12-13 litre yakıyor şehirlerarası.berkayakinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama araba hacim olarak büyük tabi , ağırlığı da büyük onu da katmak lazım.
Aslında sorum şu. 100 km başına lpg de 20+ yakıp benzinde 12-13 yakması normal bir olay mı maddesel olarak.

- 02-09-2018, 22:20:4440 litre / 100 km olma sıklığı ne hocam? Saniyelik şekilde mesela yavaş seyrederken bir anda sollama yapınca veya kırmızıdan hızlı kalkınca falan mı öyle gösteriyor?Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-09-2018, 22:27:18Üyeliği durdurulduNormal değil, o arabada bi b*kluk var benden demesi
- 02-09-2018, 22:29:093 gün önce
Mersin-izmir-mersin yol yaptım toplamda 2159 Km
tüketilen yakit : 515 TL
doluluk : 5 kisi + full bagaj
klima durumu : yolculuk gece oldugundan %40 çalıştı
ortalama hiz : 100/110
arac : Chevrolet aveo 1.3 dizel
yakit : Bp petrol 5.85 TL/litre
memoil. 5.75 TL/litre
OPET. 6.39 TL/litre
ort tuketim 0.23 kr
