Volkswagen Sharan 1.8 Turbo 152 beygir bir aracımız var.
Benzinli ve aynı zamanda lpg li.

1- 150 km lik bir yolda 90 TL lik lpg yakıyor. Ortalama 25 litre. Bu normal mi?

2- Benzinde kullanırken anlık tüketim şehir içinde 40 litre / 100 km çıktığı oluyor. 🙄
Bu elektronik göstergeye ne kadar güvenmeliyiz?


3- Şehirlerarası aynı kullanımda Benzinle lpg ‘ nin litre olarak 100 km başına aynı miktarı yakmaması normal mi ?