Kardeşim bu değerler o araç için doğrudur. Bildiğim kadarıyla şehir içi 20lt yakması lazım, belkide 26'dır. Bence bunu ustaya göstermek daha doğrudur. Belki bakımları falan eksiktir?
Bu değerler ocak söndürür, bence kurtulmaya çalış
Benzinde 12-13 litre yakıyor şehirlerarası.
Ama araba hacim olarak büyük tabi , ağırlığı da büyük onu da katmak lazım.
Aslında sorum şu. 100 km başına lpg de 20+ yakıp benzinde 12-13 yakması normal bir olay mı maddesel olarak.