• 31-08-2018, 22:22:29
    #19
    Hocam selam, beyaz eşyaya girmiyor sanırım ama termosifonların elektrik faturasına çok fark ettirecek yansımaları oluyor mu? Kendi öğrenci evime taktırmayı düşünüyorum.
  • 01-09-2018, 00:07:08
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Genel olarak şu nedenlerden dolayı şu marka iyidir diye bir tavsiye verebilir misiniz?
  • 01-09-2018, 01:35:47
    #21
    bana bir buzdolabı lazım. sağlam marka kaliteli ürün lazım 3-5 bin arası olur. varmı tavsiyeniz yeni nesil marka model? iki üç kişilik bir aile olacağım. gri renk istiyorum.
  • 01-09-2018, 10:36:21
    #22
    RuzgarISIK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde her rengi var neden "Beyaz eşya" ? Kırmızı eşya desek tutmaz mı?
    Çok takılma böyle şeylere sen ne renk istersen o olsun

    SARI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    klima kesik kesik üflüyor,nedeni ne olabilir.teşekkürler..
    Evaptör fanı ve fan motorunu kontrol etmek lazım hocam, dış ünitenin kompresörünün çalıştığından emin olabilirsen büyük ihtimalle problem iç ünitededir. Çalıştırdıktan sonra dış üniteye giden boruların 10 dk sonra hafif buzlanması lazım bir kontrol edin. Buz varsa dış ünite çalışıyordur. İç fanı bi kontrol edip temizlik yapmak lazım. Daha sonra 2 seçenek kalır ya kart ya fan motoru (fan motoru pek bozulmaz)

    BCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LG Çamaşır makinemizden uzun zamandır su alınca cızırtı geliyor hocam sorun ne olabilir çok önemli midir ?
    Arkasında ventil var hocam. Su alırken muhtemelen tam olarak açmıyordur.. Çok yüksek ihtimalle bi zaman sonra arıza yapacaktır. Üst kapağı açıp su girişinin arka tarafına bakın orda ki beyaz parçadansa büyük ihtimalle bi zaman sonra bozulcaktır.

    srknakyurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam vestel beyaz eşyalar nasildir alinir mi?
    Vestel beyazeşya alınır hocam. Ama her ne marka olursa olsun, beyazeşya şans işidir. En iyisinide alsan eve gider prize takarsın 10 dk sonra bozulabilir. Ama Orta sınıf bir üründür bilginiz olsun. Hem yerli hemde servis ağı geniştir.



    Bluntk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam selam, beyaz eşyaya girmiyor sanırım ama termosifonların elektrik faturasına çok fark ettirecek yansımaları oluyor mu? Kendi öğrenci evime taktırmayı düşünüyorum.
    Termosifon yakar. Ama sizi çok üzmez, arızası dışında.

    tvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genel olarak şu nedenlerden dolayı şu marka iyidir diye bir tavsiye verebilir misiniz?
    Bu biraz göreceli bir konu ama kişisel olarak kendi evimde bosch markasını kullanıyorum. Neden derseniz malzeme kalitesi diğer markalara göre çok daha iyi. Kullanım süresi daha uzun. Özellikle eski ürünleri, alıp revize edip kendi evimde kullanıyorum. 3 yıldır daha vidasını sökmedim nerden baksanız 20 yıllık makina

    Makinem çok sağlam olmasada olur parçası ucuz servis ağı geniş piyasa ürünü diyorsanız arçelik beko

    Sağlam olsun 1 kere alayım derseniz bosch,siemens.

    Ucuz olsun idareli olsun sınıfına göre kaliteyi ucuza alayım derseniz vestel

    ucuz olsun her sene bi makine alırım derseniz de ariston vs. markalara yönelebilirsiniz.

    Oxsigen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana bir buzdolabı lazım. sağlam marka kaliteli ürün lazım 3-5 bin arası olur. varmı tavsiyeniz yeni nesil marka model? iki üç kişilik bir aile olacağım. gri renk istiyorum.
    Hocam sizi yanıltmayayım yeni ürünleri takip edemiyorum inanın bilgim yok fazla. Biz daha çok tamir onarım alanı olduğu için yeni çıkan modellere yetişemiyorum. Ama marka olarak arçelik buzdolaplarının görselleri güzel. Çok dijitale girmeden geniş hacimli güzel bi dolap alabilirsiniz



    Arkadaşlar sorularınızı sitede ki formdan sorarsanız hem sitede yayımlamak istiyorum. Siteyi de güncellemiş olurum.
  • 01-09-2018, 23:31:42
    #23
    Üyeliği durduruldu
    gokhankoclar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Bu biraz göreceli bir konu ama kişisel olarak kendi evimde bosch markasını kullanıyorum. Neden derseniz malzeme kalitesi diğer markalara göre çok daha iyi. Kullanım süresi daha uzun. Özellikle eski ürünleri, alıp revize edip kendi evimde kullanıyorum. 3 yıldır daha vidasını sökmedim nerden baksanız 20 yıllık makina

    Makinem çok sağlam olmasada olur parçası ucuz servis ağı geniş piyasa ürünü diyorsanız arçelik beko

    Sağlam olsun 1 kere alayım derseniz bosch,siemens.

    Ucuz olsun idareli olsun sınıfına göre kaliteyi ucuza alayım derseniz vestel

    ucuz olsun her sene bi makine alırım derseniz de ariston vs. markalara yönelebilirsiniz.

    cevap için teşekkür ederim. ben de bosch düşünüyorum ama onu da artık Türkiye'de arçelik fabrikasında üretiyorlar diye bir şey duydum bilmiyorum doğru mu yalan mı
  • 02-09-2018, 12:03:11
    #24
    tvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cevap için teşekkür ederim. ben de bosch düşünüyorum ama onu da artık Türkiye'de arçelik fabrikasında üretiyorlar diye bir şey duydum bilmiyorum doğru mu yalan mı
    Üretim türkiyede evet, ama gene de piyasaya göre hala kaliteli