Beyazeşya ile İlgili Herşeyi Sorabilirsiniz :)
23
●946
- 01-09-2018, 10:36:21Çok takılma böyle şeylere sen ne renk istersen o olsunRuzgarISIK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Evaptör fanı ve fan motorunu kontrol etmek lazım hocam, dış ünitenin kompresörünün çalıştığından emin olabilirsen büyük ihtimalle problem iç ünitededir. Çalıştırdıktan sonra dış üniteye giden boruların 10 dk sonra hafif buzlanması lazım bir kontrol edin. Buz varsa dış ünite çalışıyordur. İç fanı bi kontrol edip temizlik yapmak lazım. Daha sonra 2 seçenek kalır ya kart ya fan motoru (fan motoru pek bozulmaz)SARI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkasında ventil var hocam. Su alırken muhtemelen tam olarak açmıyordur.. Çok yüksek ihtimalle bi zaman sonra arıza yapacaktır. Üst kapağı açıp su girişinin arka tarafına bakın orda ki beyaz parçadansa büyük ihtimalle bi zaman sonra bozulcaktır.BCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vestel beyazeşya alınır hocam. Ama her ne marka olursa olsun, beyazeşya şans işidir. En iyisinide alsan eve gider prize takarsın 10 dk sonra bozulabilir. Ama Orta sınıf bir üründür bilginiz olsun. Hem yerli hemde servis ağı geniştir.srknakyurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Termosifon yakar. Ama sizi çok üzmez, arızası dışında.Bluntk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu biraz göreceli bir konu ama kişisel olarak kendi evimde bosch markasını kullanıyorum. Neden derseniz malzeme kalitesi diğer markalara göre çok daha iyi. Kullanım süresi daha uzun. Özellikle eski ürünleri, alıp revize edip kendi evimde kullanıyorum. 3 yıldır daha vidasını sökmedim nerden baksanız 20 yıllık makinatvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Makinem çok sağlam olmasada olur parçası ucuz servis ağı geniş piyasa ürünü diyorsanız arçelik beko
Sağlam olsun 1 kere alayım derseniz bosch,siemens.
Ucuz olsun idareli olsun sınıfına göre kaliteyi ucuza alayım derseniz vestel
ucuz olsun her sene bi makine alırım derseniz de ariston vs. markalara yönelebilirsiniz.
Hocam sizi yanıltmayayım yeni ürünleri takip edemiyorum inanın bilgim yok fazla. Biz daha çok tamir onarım alanı olduğu için yeni çıkan modellere yetişemiyorum. Ama marka olarak arçelik buzdolaplarının görselleri güzel. Çok dijitale girmeden geniş hacimli güzel bi dolap alabilirsinizOxsigen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar sorularınızı sitede ki formdan sorarsanız hem sitede yayımlamak istiyorum. Siteyi de güncellemiş olurum. - 01-09-2018, 23:31:42Üyeliği durduruldugokhankoclar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cevap için teşekkür ederim. ben de bosch düşünüyorum ama onu da artık Türkiye'de arçelik fabrikasında üretiyorlar diye bir şey duydum bilmiyorum doğru mu yalan mı - 02-09-2018, 12:03:11Üretim türkiyede evet, ama gene de piyasaya göre hala kalitelitvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
