gokhankoclar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bu biraz göreceli bir konu ama kişisel olarak kendi evimde bosch markasını kullanıyorum. Neden derseniz malzeme kalitesi diğer markalara göre çok daha iyi. Kullanım süresi daha uzun. Özellikle eski ürünleri, alıp revize edip kendi evimde kullanıyorum. 3 yıldır daha vidasını sökmedim nerden baksanız 20 yıllık makina

Makinem çok sağlam olmasada olur parçası ucuz servis ağı geniş piyasa ürünü diyorsanız arçelik beko

Sağlam olsun 1 kere alayım derseniz bosch,siemens.

Ucuz olsun idareli olsun sınıfına göre kaliteyi ucuza alayım derseniz vestel

ucuz olsun her sene bi makine alırım derseniz de ariston vs. markalara yönelebilirsiniz.

cevap için teşekkür ederim. ben de bosch düşünüyorum ama onu da artık Türkiye'de arçelik fabrikasında üretiyorlar diye bir şey duydum bilmiyorum doğru mu yalan mı