tvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cevap için teşekkür ederim. ben de bosch düşünüyorum ama onu da artık Türkiye'de arçelik fabrikasında üretiyorlar diye bir şey duydum bilmiyorum doğru mu yalan mı
Üretim türkiyede evet, ama gene de piyasaya göre hala kaliteli