• 27-08-2018, 17:32:26
    #1
    Merhaba;
    İibf fakültesi ( ÇEKO ) Lisans ögrencisiyim. Ek olarak 2. Üniversiteyimi yazsam disarıdan yoksa ingilizce kursuna mı gitsem kararsiz kaldım. İkisini aynı anda yapmak hem maddi hemde yorucu olacagı için birini seçmek istiyorum sizce ne yapmalıyım.
    - Fikirlerinizi Bekliyorum...
  • 27-08-2018, 17:36:31
    #2
    Hocam şahsi fikrim ingilizce. Artık her yol ingilizce ile buluşuyor.
  • 27-08-2018, 17:37:19
    #3
    Kurumsal PLUS
    ingilizce kursu tabiki. üniversite hiçbir işinize yaramaz.

    ben 2 üniversite mezunuyum. kendi işimi yapıyorum saygılar
  • 27-08-2018, 17:37:31
    #4
    Bu devirde üniversitenin garantisi yok ama İngilizcenin her zaman garantisi var.
  • 27-08-2018, 17:38:27
    #5
    İngilizce hocam ikinci üni açıktan herzaman okunabilir ama ingilizce için çoğu insan zaman bulamıyor iş güç vs gibi sebeplerden zamanın varsa kesinlikle yabancı dil eğitimine harcamalısınız şahsi görüşüm
  • 27-08-2018, 17:38:49
    #6
    hocam bende ziraat mühendisiyim ve üniversite bende aynı ikilemde kalmıştım. benim 2 yabancı dilim var ve bu sayede şimdiki işimde kalite güvence uzmanı olarak çalışıyorum uluslararsı bir firmada. sana tavsiyem yabancı dilini ilerletmek sana çoğu kurumsal dediğimiz köklü firmaların kapısını açar ve iyi gelecek için yardımcı olur. yabancı ülkede çalşma şansın olurki tekrar ülkene geri dönmek istediğinde iyi maaşlarla çalışma şansın olacaktır. iyi bir maaşla 2. üniversiteyi her zaman yaparsın ama geç olmadan yabancı dilini ilerlet ki il alanındaki tecrübelerin ve kişisel gelişimin tam olsun.
  • 27-08-2018, 17:40:15
    #7
    Wallace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şahsi fikrim ingilizce. Artık her yol ingilizce ile buluşuyor.
    Bana da bu düşünce ağır basıyor. Özellikle de bu zamanda...

    tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ingilizce kursu tabiki. üniversite hiçbir işinize yaramaz.

    ben 2 üniversite mezunuyum. kendi işimi yapıyorum saygılar
    Bende kendi girişimlerimle ekmek kazanmak istiyorum açıkcası ingilizce ögrenmek daha faydalı olucak galiba
    GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu devirde üniversitenin garantisi yok ama İngilizcenin her zaman garantisi var.
    Doğru diyorsunuz hocam.
  • 27-08-2018, 17:41:18
    #8
    Misafir
    Bence ingilizce öğrenip bölümünüzün yurtdışında bir yüksek lisans eğitimine gidin hem dil hemde gelişiminiz için daha mantıklı olur.
    Hem yeni bir kültür öğrenmiş hemde iş ilişkilerine yönelik ileriye dönük bir fırsat yakalamış olursunuz.
  • 27-08-2018, 17:42:20
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Üniversite para ve zaman kaybıdır maalesef.