Merhaba;
İibf fakültesi ( ÇEKO ) Lisans ögrencisiyim. Ek olarak 2. Üniversiteyimi yazsam disarıdan yoksa ingilizce kursuna mı gitsem kararsiz kaldım. İkisini aynı anda yapmak hem maddi hemde yorucu olacagı için birini seçmek istiyorum sizce ne yapmalıyım.
- Fikirlerinizi Bekliyorum...
İngilizce Kursu mu ? Yoksa 2. Üniversite mi ?
10
●333
- 27-08-2018, 17:38:27İngilizce hocam ikinci üni açıktan herzaman okunabilir ama ingilizce için çoğu insan zaman bulamıyor iş güç vs gibi sebeplerden zamanın varsa kesinlikle yabancı dil eğitimine harcamalısınız şahsi görüşüm
- 27-08-2018, 17:38:49hocam bende ziraat mühendisiyim ve üniversite bende aynı ikilemde kalmıştım. benim 2 yabancı dilim var ve bu sayede şimdiki işimde kalite güvence uzmanı olarak çalışıyorum uluslararsı bir firmada. sana tavsiyem yabancı dilini ilerletmek sana çoğu kurumsal dediğimiz köklü firmaların kapısını açar ve iyi gelecek için yardımcı olur. yabancı ülkede çalşma şansın olurki tekrar ülkene geri dönmek istediğinde iyi maaşlarla çalışma şansın olacaktır. iyi bir maaşla 2. üniversiteyi her zaman yaparsın ama geç olmadan yabancı dilini ilerlet ki il alanındaki tecrübelerin ve kişisel gelişimin tam olsun.
- 27-08-2018, 17:40:15Bana da bu düşünce ağır basıyor. Özellikle de bu zamanda...Wallace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende kendi girişimlerimle ekmek kazanmak istiyorum açıkcası ingilizce ögrenmek daha faydalı olucak galibatatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru diyorsunuz hocam.GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
