hocam bende ziraat mühendisiyim ve üniversite bende aynı ikilemde kalmıştım. benim 2 yabancı dilim var ve bu sayede şimdiki işimde kalite güvence uzmanı olarak çalışıyorum uluslararsı bir firmada. sana tavsiyem yabancı dilini ilerletmek sana çoğu kurumsal dediğimiz köklü firmaların kapısını açar ve iyi gelecek için yardımcı olur. yabancı ülkede çalşma şansın olurki tekrar ülkene geri dönmek istediğinde iyi maaşlarla çalışma şansın olacaktır. iyi bir maaşla 2. üniversiteyi her zaman yaparsın ama geç olmadan yabancı dilini ilerlet ki il alanındaki tecrübelerin ve kişisel gelişimin tam olsun.