Merhaba;
İibf fakültesi ( ÇEKO ) Lisans ögrencisiyim. Ek olarak 2. Üniversiteyimi yazsam disarıdan yoksa ingilizce kursuna mı gitsem kararsiz kaldım. İkisini aynı anda yapmak hem maddi hemde yorucu olacagı için birini seçmek istiyorum sizce ne yapmalıyım.
- Fikirlerinizi Bekliyorum...