Hocam şahsi fikrim ingilizce. Artık her yol ingilizce ile buluşuyor.
Bana da bu düşünce ağır basıyor. Özellikle de bu zamanda...
ingilizce kursu tabiki. üniversite hiçbir işinize yaramaz.
ben 2 üniversite mezunuyum. kendi işimi yapıyorum saygılar
Bende kendi girişimlerimle ekmek kazanmak istiyorum açıkcası ingilizce ögrenmek daha faydalı olucak galiba
Bu devirde üniversitenin garantisi yok ama İngilizcenin her zaman garantisi var.
Doğru diyorsunuz hocam.