• 20-08-2018, 16:12:36
    #1
    Küçük bir dükkanım var. Kiracı ile aramızda bir sözleşme yapmadık. Yazılı olarak herhangi bir belge yok. O da bunun rahatlığıyla sanırım son 4 aydır ödememeye başladı. Sözleşme yapmamam benim hatam tabi ki. Bu kiracıyı en kolay yoldan nasıl çıkartabilirim?
  • 20-08-2018, 16:18:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    önce uyar hocam çıkmazsa dükkan kapalı olduğunda git hocam at dışarıya kilidi de değiştir. yada polise verebilirsin işgal ediyor diye
  • 20-08-2018, 16:22:23
    #3
    Döveceksin
  • 20-08-2018, 16:28:58
    #4
    Aldığım kira 450 TL. Yasal yollara gidersem baya bir şey ödenecek gibi duruyor. İhtar çekmek pek ucuz bir olay değil. Avukat masraflarını hesaba katmıyorum.
  • 20-08-2018, 16:32:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Polise işgal ettiğini söylemen yeterli avukatlık bir durum yok
  • 20-08-2018, 16:44:21
    #6
    phpexp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polise işgal ettiğini söylemen yeterli avukatlık bir durum yok
    Karakola mı gidip söylemek gerekiyor?
  • 20-08-2018, 16:55:23
    #7
    Kurumsal PLUS
    İhtar çekemezsiniz zaten elinizde sözleşme vs yok.

    Sizin tek yapacağınız olay polise gidip yerimi işgal ediyor demeniz. Arkadaşımdı 1-2 ay dursun diye yerimi verdim ama çıkmıyor derseniz olay çözülür.
  • 20-08-2018, 16:58:14
    #8
    Noter huzurunda ihtar çekebilirsin en fazla 50 60 tl alıyor eşim yapmıştı patronuna
  • 20-08-2018, 17:16:44
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Lens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karakola mı gidip söylemek gerekiyor?
    Evet karakola gidip şikayet etmelisiniz. Sözleşme yada resmi bir evrak olmadığı için hiçbir şekilde ihtar çekemezsin ve yaptırım uygulayamazsınız. Alacağınız da adamın vicdanına kalmış onun içinde yapabileceğiniz bir şey yoj maalesef.