Lens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Karakola mı gidip söylemek gerekiyor?
Evet karakola gidip şikayet etmelisiniz. Sözleşme yada resmi bir evrak olmadığı için hiçbir şekilde ihtar çekemezsin ve yaptırım uygulayamazsınız. Alacağınız da adamın vicdanına kalmış onun içinde yapabileceğiniz bir şey yoj maalesef.