Küçük bir dükkanım var. Kiracı ile aramızda bir sözleşme yapmadık. Yazılı olarak herhangi bir belge yok. O da bunun rahatlığıyla sanırım son 4 aydır ödememeye başladı. Sözleşme yapmamam benim hatam tabi ki. Bu kiracıyı en kolay yoldan nasıl çıkartabilirim?