Hocam hepinize güzel ve açıklayıcı mesajlarınız için teşekkür ederim. Öncelikle şunu söylemek istiyorum hepinizin tavsiyelerine kulak asacağım. Mesela şimdiden bile yavaş yavaş abilerim sigarayı bırak dediği için azaltma yoluna gittim kendi kendime. Bir diğer yandan ise yazdıklarınız için ne kadar teşekkür etsem az, ben gibi İzmir'de okumayı planlıyan herkese yardımcı oldunuz. Bunları R10'da göreceğimiz şeyler olsada yine de çok güzel bir duygu. Dediğiniz gibi bir sene belki özel yurt ortamlarını deneyebilirim buradan diğer arkadaşlara da yardımcı olması için
http://www.myviagny.com Myvia Genç Yaşam diye bir site buldum Özel bir yurt olmasına rağmen ortama, odalara ve sosyal yaşam alanlarına bakınca vereceğimiz miktara değeceğini düşünüyorum. Şimdiden böyle yurt arayan arkadaşlar için linki bıraktım inceleyebilirler.
2. Senem de ise hem part-time bir iş bulup, internet üzerinden de kazanç sağlayabileceğim işlere odaklanabilirim. Bu arada mezun olduğum bölüm İngilizce. Mütercim-Tercumanlık, İngiliz Dili ve Edebiyatı ve Öğretmenlikler olsun neredeyse hepsini doldurdum

Ege'de okuyan arkadaşlarla tanışıp buluşmakta isterim açıkcası geldiğim zamanlarda sonuçta burada hepimiz bir aileyiz. Farkındayım sürekli teşekkür ediyorum ama insan bunları gördükçe hala iyi insanların olup ve yardımseverliğin bitmediğini görünce şaşırıyor. Hepinize çok teşekkür ederim abilerim, kardeşlerim. İnşallah geldiğim zaman sizlerle buluşmak görüşmek isterim

Belki R10 olarak bir takım etkinlikler veya buluşma bile hazırlayabiliriz. Saygılar