Üni öğrencisi olsanda hepsi sigorta yapmak zorunda, part timeda nasıl oluyor bilmiyorum.
Yarı zamanlı daha doğrusu kısmi süreli çalışanlara da sigorta yapılabiliyor. Fakat konuştuğum üniversitelilerin %80'i sigortasız çalışıyor. İşverenler sigortasız nasıl çalıştırıyor ? Çalışanlar sigortasız çalışmaya neden razı oluyor ? Diğer şehirlerde durum ne merak ediyorum