Zipcar Kullananlar ?
9
●934
- 17-08-2018, 10:29:29Ben de merak ediyorumWhiteRed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2018, 10:34:25Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhaba yoyo üyeliğimden bugune kadar hiç yararlanmadım. ama zipcar ayda ortalama 8 ila 10 gün civarı kullanıyorum. mantık basit size bir adet kart veriliyor. bu kart araçların ön camda bulunan mekanizmayla belirlemiş olduğunuz rezervasyon saatinde kilidin açılmasını sağlıyor aracın anahtarı torpidoda mekanizmasında takılı duruyor teslim ederken yeirne geri takıyorsunuz mermi gibi bir mekanızması var sokete oturuyor. aracın temizliğinden sorumlusunuz. aldığınızda şayet çok kirliyse araç fotoğrafı çekip mail atıyorsuunuz olmasada atın benim başıma bir kere geldi arabayı kirletmişler uyarı aldım 50 tl gibi bir cezası olması lazım rezervasyondan 14 dakika erken aracı alabiliyorsnuz geç teslim etme şansınız yok. kaza gibi durumlarda kasko koşullarını okumanızda yarar var aylık üyelik ücreti var. yoyoda farklı lokasyonlara bırakabiliyorsunuz. zipcar da aldığınız lokasyona geri bırakmak gerekiyor. benzin zipcarda opetten taşıt tanıma deyip alıyorsunuz çeyrek depo altı bırakmamanız gerekiyor. ücretlendirmesi saatlik veya 5 saat(en son öyleydi) üzeri günlük oluyor. mesafede km başı araca göre yakıt ücreti alıyor.(gps ile hiç şaşmaz merak etmeyin). clio modelleri çok çabuk yıpranıyor bilmediğiniz lokasyondan alırken aracı alınca dikkat etmenizde yarar var
- 17-08-2018, 10:40:16Hocam üye ol derken önüme iki seçenek çıkıyor biri ücretsiz biri yıllık ücretli hangisi mantıklı teşekkür ederim bu arada yardımınız dokundu vallaMaksim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2018, 10:45:36Bakalım deneyeceğim duruma göre güncellerim konuyuMaksim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2018, 10:45:38En önemli kısım arabayı aldığınızda herşeyin fotosunu çekin özellikle km fotousunu çekip paylaşın.. ve teslim ederkende aynı şekilde. bu tip şirketler provizyon ile ödeme alıyor.işlem 7 iş günü sürdüğü için sizden sonraki kişi arabayı kullandığında vs bazı masrafları size giydirmeye çalışıyorlarki başıma 2 defa geldi yoyo ile. bunun dışında hızlıca almanız vs güzel bir kolaylık. bu arada km başına 0,65 istiyorlar ki bu bir hayli fazla aslında uzun mesafe yapacaksanız.
- 17-08-2018, 10:46:29Ödeme online mı? Ve bu araçlar kimin? Firmanın mı yoksa aracını kiraya veren şahısların mı? Kredi kartına bloke koyuyor mu?Maksim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2018, 10:47:51Yok ya istanbulda yaşıyorum fatihten bakırköye gidip gelmem gerekiyo bazen toplasan 100km yaparımDuggacONE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle