En önemli kısım arabayı aldığınızda herşeyin fotosunu çekin özellikle km fotousunu çekip paylaşın.. ve teslim ederkende aynı şekilde. bu tip şirketler provizyon ile ödeme alıyor.işlem 7 iş günü sürdüğü için sizden sonraki kişi arabayı kullandığında vs bazı masrafları size giydirmeye çalışıyorlarki başıma 2 defa geldi yoyo ile. bunun dışında hızlıca almanız vs güzel bir kolaylık. bu arada km başına 0,65 istiyorlar ki bu bir hayli fazla aslında uzun mesafe yapacaksanız.
Yok ya istanbulda yaşıyorum fatihten bakırköye gidip gelmem gerekiyo bazen toplasan 100km yaparım