Merhaba yoyo üyeliğimden bugune kadar hiç yararlanmadım. ama zipcar ayda ortalama 8 ila 10 gün civarı kullanıyorum. mantık basit size bir adet kart veriliyor. bu kart araçların ön camda bulunan mekanizmayla belirlemiş olduğunuz rezervasyon saatinde kilidin açılmasını sağlıyor aracın anahtarı torpidoda mekanizmasında takılı duruyor teslim ederken yeirne geri takıyorsunuz mermi gibi bir mekanızması var sokete oturuyor. aracın temizliğinden sorumlusunuz. aldığınızda şayet çok kirliyse araç fotoğrafı çekip mail atıyorsuunuz olmasada atın benim başıma bir kere geldi arabayı kirletmişler uyarı aldım 50 tl gibi bir cezası olması lazım rezervasyondan 14 dakika erken aracı alabiliyorsnuz geç teslim etme şansınız yok. kaza gibi durumlarda kasko koşullarını okumanızda yarar var aylık üyelik ücreti var. yoyoda farklı lokasyonlara bırakabiliyorsunuz. zipcar da aldığınız lokasyona geri bırakmak gerekiyor. benzin zipcarda opetten taşıt tanıma deyip alıyorsunuz çeyrek depo altı bırakmamanız gerekiyor. ücretlendirmesi saatlik veya 5 saat(en son öyleydi) üzeri günlük oluyor. mesafede km başı araca göre yakıt ücreti alıyor.(gps ile hiç şaşmaz merak etmeyin). clio modelleri çok çabuk yıpranıyor bilmediğiniz lokasyondan alırken aracı alınca dikkat etmenizde yarar var
Ödeme online mı? Ve bu araçlar kimin? Firmanın mı yoksa aracını kiraya veren şahısların mı? Kredi kartına bloke koyuyor mu?