yoyo biraz daha geçirmasyon anladığım kadarıyla çünkü hep şikayetler duydum onla ilgili. ödeme online uygulama üzerinden kartınızdan çekiliyor. herhangi bir bloke felan yok saatlik ücret tahsil ediliyor veya atıyorum 3 saat aldınız araç saati15 tl diyelim 45 tl kartınızdan kesilir.
bu arada türkiyede zipcar otokoç bnyesinde olması lazım zaten çoğu bayisi otokoç avis vs gibi yerlerde duruyor.


edit : sitesinde footerda otokoç aş yazıyormuş zaten.