Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
yoyo biraz daha geçirmasyon anladığım kadarıyla çünkü hep şikayetler duydum onla ilgili. ödeme online uygulama üzerinden kartınızdan çekiliyor. herhangi bir bloke felan yok saatlik ücret tahsil ediliyor veya atıyorum 3 saat aldınız araç saati15 tl diyelim 45 tl kartınızdan kesilir.
bu arada türkiyede zipcar otokoç bnyesinde olması lazım zaten çoğu bayisi otokoç avis vs gibi yerlerde duruyor.
edit : sitesinde footerda otokoç aş yazıyormuş zaten.