En önemli kısım arabayı aldığınızda herşeyin fotosunu çekin özellikle km fotousunu çekip paylaşın.. ve teslim ederkende aynı şekilde. bu tip şirketler provizyon ile ödeme alıyor.işlem 7 iş günü sürdüğü için sizden sonraki kişi arabayı kullandığında vs bazı masrafları size giydirmeye çalışıyorlarki başıma 2 defa geldi yoyo ile. bunun dışında hızlıca almanız vs güzel bir kolaylık. bu arada km başına 0,65 istiyorlar ki bu bir hayli fazla aslında uzun mesafe yapacaksanız.