• 07-08-2018, 23:22:40
    #19
    Hafta sonları iyi oluyor eş dost. Dertten kederden değil.


    https://www.youtube.com/watch?v=TvxdVx2Atlk
  • 07-08-2018, 23:24:41
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Sigara farklı bir bağımlılık. Alışkanlıktan içiliyor sanırım.. O dumanı içine çektiğinde katranın boğazlarını yakması gerekiyor. Alkol ise benim için sadece zevk. Rakı edebiyatı olmayan zevk ama. Yok adap edep değil, zevk.
  • 07-08-2018, 23:27:18
    #21
    ikiside beyni öldürüyor.. düşünmeni ve gerçekleri görmeni engelliyor.. amaç buysa eğer amacına ulaştırıyor.. ama asıl amaç gerçeklere ulaşmaksa ikisindende uzak durmak gerekiyor..

    yalanlar ve karanlıklar içinde kaybolmak mı ? gerçeklerle aydınlanmak mı ?
  • 07-08-2018, 23:31:19
    #22
    Kişiden kişiye, bağımlılığa göre değişir. Mesela ben sigara kullanmıyorum çünkü dumanından bile tiksiniyorum sevmediğim şeyi neden içeyim. Alkolde arkadaşlarla ortam olduğunda vb. içerim. Yani canım istediği tadı kötü olmayanları içerim.
  • 07-08-2018, 23:37:11
    #23
    Bizim için bilgisayar nasılsa onlar içinde öyledir diye düşünüyorum. Bende sigara içki kullanmam ama kullanana da bir şey diyemem. Nasıl birisi gelse bana dese; " telefon bilgisayar kullanma ". Cevabım hayır olur. Sigara içki de durum böyledir diye düşünüyorum. Ancak bırakmak hem maddi hemde manevi yönden insana iyilik katar diye düşünüyorum.
  • 07-08-2018, 23:39:23
    #24
    Bir günahmış bir hataymış kader bu zevk icin iciyorlar hocam bir kere içtimmi saten ortamdan dolayı devamı geliyor
  • 07-08-2018, 23:39:38
    #25
    Alkolün neden yanında mezesiz içilmeyecek kadar tadı ve kokusu iğrençtir..? Kolay kolay alışmayalım diye bi engel konulmuş sanki.. buna rağmen o engeli aşıp tadının mükemmel olduğunu iddaa edebilenlerde var.. Kendilerini nede güzel kandırıyolar.. Kafa tutmanız kime ? İçilmeyecek kadar tadı kötü ve kendinden geçirip yapmayacağın şeyleri yaptıracak kadar tehlikeli.. Bol zevk almalar..
  • 07-08-2018, 23:48:26
    #26
    SEO & PR 5421044962
    Hiç birini içmiyorum

    Çok saçma geliyor neymiş unutmak için vs içiyorum onca insan tanıdım hiç biri unutmuyor Ayrıca sağlığıma zarar verecek bir şeye neden para vereyim ki ?
    Bumun yerine onlara vereceğim parayı ailem için kullanırım
  • 08-08-2018, 00:53:27
    #27
    Platin üye
    Alkol keyiften içilir yani ben öyle yapıyorum en azından.



    Afiyet olsun tüm r10 ailesine