Alkolün neden yanında mezesiz içilmeyecek kadar tadı ve kokusu iğrençtir..? Kolay kolay alışmayalım diye bi engel konulmuş sanki.. buna rağmen o engeli aşıp tadının mükemmel olduğunu iddaa edebilenlerde var.. Kendilerini nede güzel kandırıyolar.. Kafa tutmanız kime ? İçilmeyecek kadar tadı kötü ve kendinden geçirip yapmayacağın şeyleri yaptıracak kadar tehlikeli.. Bol zevk almalar..