Bizim için bilgisayar nasılsa onlar içinde öyledir diye düşünüyorum. Bende sigara içki kullanmam ama kullanana da bir şey diyemem. Nasıl birisi gelse bana dese; " telefon bilgisayar kullanma ". Cevabım hayır olur. Sigara içki de durum böyledir diye düşünüyorum. Ancak bırakmak hem maddi hemde manevi yönden insana iyilik katar diye düşünüyorum.