• 06-08-2018, 18:45:21
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    Üniversite sınavına hazırlanırken nasıl bir plan izliyorsunuz ?
    Çalışma programınız nasıl ?
    İnternette hangi üniversiteye hazırlık videolarını izliyorsunuz ?
    Kısacası üniversiteye hazırlanırken nasıl bir çalışma yolu izliyorsunuz ?
    Daha önceden deneyim yaşayan varsa tecrübelerini, izledikleri çalışma metodlarını aktarırsa sevinirim.
  • 06-08-2018, 19:12:36
    #2
    Bölümün sayısalmı TM mi?
  • 07-08-2018, 10:14:29
    #3
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bölümün sayısalmı TM mi?
    Bilgisayar mühendisliği okumayı düşünüyorum. Şuan 12.sınıf'ım. Meslek lisesindeyim. Maalesef 2 yıldan beri sayısal'a dair hiçbir ders görmüyorum. Geçen yıl temel matematik görmüştüm seçmeli olarak. Bu yıl sınıf çoğunluğu oyu üzerinden seçmeli ders matematik seçilmedi
  • 07-08-2018, 11:02:18
    #4
    NOC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayar mühendisliği okumayı düşünüyorum. Şuan 12.sınıf'ım. Meslek lisesindeyim. Maalesef 2 yıldan beri sayısal'a dair hiçbir ders görmüyorum. Geçen yıl temel matematik görmüştüm seçmeli olarak. Bu yıl sınıf çoğunluğu oyu üzerinden seçmeli ders matematik seçilmedi

    full derslere çalış. İnan senin gibi arkadaslarim. 1 sene cok calisip sayisalda 130 bine girdiler
  • 07-08-2018, 13:01:07
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ayrıca meslek liselerininde avantajı var sanıyorum ya da eskiden öyle idi.
  • 07-08-2018, 13:44:04
    #6
    Thetraveller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıca meslek liselerininde avantajı var sanıyorum ya da eskiden öyle idi.
    2 yıllık üniversitelere puansız geçişten bahsediyorsanız o sistem kaldırıldı.
  • 07-08-2018, 14:25:39
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocalara geldik, geomat, fulya hoca youtube kanallarını tavsiye ederim
  • 07-08-2018, 14:42:11
    #8
    Üyeliği durduruldu
    NOC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıllık üniversitelere puansız geçişten bahsediyorsanız o sistem kaldırıldı.
    mühendislik için ek puan öncelik vs.demi yok peki.
  • 07-08-2018, 16:51:35
    #9
    Thetraveller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mühendislik için ek puan öncelik vs.demi yok peki.
    Bildiğim kadarıyla yok hocam. Bilişim bölümü okuyorum. Ama üniversitede bilgisayar bölümlerinde, bilişim okudum diye hiçbir +puan getirmiyor. Yanii okuduğum bölüme bakmayıp almış olduğun ayt puanına bakıyorlar. Bi ara ek puan gelcek falan dediler de onunla ilgili bir güncel haber bulamadım. Umarım en kısa sürede gelir de puanım biraz da olsa artar



    BBTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocalara geldik, geomat, fulya hoca youtube kanallarını tavsiye ederim
    Hocalara geldik youtube kanalını izliyorum. Ancak çok eksiğim var, konu çalışmam gerekiyor. Daha sonrasında soru çözmeye geçebilirim. Bildiğiniz youtube veya başka platform üzerinden üniversiteye yönelik konu anlatımı yapan bildiğiniz bir kişi, kanal varmıdır hocam ?