mühendislik için ek puan öncelik vs.demi yok peki.
Bildiğim kadarıyla yok hocam. Bilişim bölümü okuyorum. Ama üniversitede bilgisayar bölümlerinde, bilişim okudum diye hiçbir +puan getirmiyor. Yanii okuduğum bölüme bakmayıp almış olduğun ayt puanına bakıyorlar. Bi ara ek puan gelcek falan dediler de onunla ilgili bir güncel haber bulamadım. Umarım en kısa sürede gelir de puanım biraz da olsa artar

hocalara geldik, geomat, fulya hoca youtube kanallarını tavsiye ederim
Hocalara geldik youtube kanalını izliyorum. Ancak çok eksiğim var, konu çalışmam gerekiyor. Daha sonrasında soru çözmeye geçebilirim. Bildiğiniz youtube veya başka platform üzerinden üniversiteye yönelik konu anlatımı yapan bildiğiniz bir kişi, kanal varmıdır hocam ?