Bilgisayar mühendisliği okumayı düşünüyorum. Şuan 12.sınıf'ım. Meslek lisesindeyim. Maalesef 2 yıldan beri sayısal'a dair hiçbir ders görmüyorum. Geçen yıl temel matematik görmüştüm seçmeli olarak. Bu yıl sınıf çoğunluğu oyu üzerinden seçmeli ders matematik seçilmedi