Thetraveller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca meslek liselerininde avantajı var sanıyorum ya da eskiden öyle idi.
2 yıllık üniversitelere puansız geçişten bahsediyorsanız o sistem kaldırıldı.