R10 konularında amp var. Bir süredir amp validatör eklentim r10 konularında yeşil uyarı veriyor. amp versiyon çıkmış.
Edit: bu konunun amp versiyonu: https://www.r10.net/amp/1896911/1/r1...tif-olmus.html
r10 konularda amp aktif olmuş
10
●846
- 04-08-2018, 20:12:22
- 04-08-2018, 20:23:54@metinciris; blogger'da amp tema düzenlemek zor olmuyor mu hocam? Benim dışımda kullanan görmemiştim Türkiye'de. Zor olduğundan kimse yanaşmıyordu önerdiğim zaman.