• 04-08-2018, 20:12:22
    #1
    R10 konularında amp var. Bir süredir amp validatör eklentim r10 konularında yeşil uyarı veriyor. amp versiyon çıkmış.

    Edit: bu konunun amp versiyonu: https://www.r10.net/amp/1896911/1/r1...tif-olmus.html
  • 04-08-2018, 20:17:54
    #2
    Üyeliği durduruldu
    vay be hocam gözünden hiç bişey kaçmıyor
  • 04-08-2018, 20:19:04
    #3
    Vay be
  • 04-08-2018, 20:21:07
    #4
    Yok kardeş, sadece yanan ışığı gördüm.

  • 04-08-2018, 20:21:09
    #5
    yeni değil
    4-5 ay belki daha fazla süredir var.
  • 04-08-2018, 20:23:54
    #6
    @metinciris; blogger'da amp tema düzenlemek zor olmuyor mu hocam? Benim dışımda kullanan görmemiştim Türkiye'de. Zor olduğundan kimse yanaşmıyordu önerdiğim zaman.
  • 04-08-2018, 20:26:19
    #7
    Uzun süredir vardı türkçe karakter hatası ile.
  • 04-08-2018, 20:26:42
    #8
    Ne zamandır vardı bu zaten yeni bir şey değil ki.
  • 04-08-2018, 20:29:30
    #9
    gerek kalmadı