R10 konularında amp var. Bir süredir amp validatör eklentim r10 konularında yeşil uyarı veriyor. amp versiyon çıkmış.

Edit: bu konunun amp versiyonu: https://www.r10.net/amp/1896911/1/r1...tif-olmus.html