r10 konularda amp aktif olmuş
10
●846
- 04-08-2018, 20:51:28@metinciris; sağolun hocam ben bu temaları 10 defa felan elden geçirdim sanırım. Artık wordpress kullandığımdan pek bakmıyorum. Blogger çok kısıtlıyor insanı. Mesela sadece mobilde amp kullanayım olayı yok. İlla masaüstünde de olacak. Tamam site hızını katkısı iyi ama toplasan 10 tane tema var, kimse de beğenmiyor. Wordpress'e geçince rahatlamış hissettim onca yıldan sonra.
- 28-01-2019, 13:54:19Hocam lütfen bana ulaşın size üyelik profilinden ve özelden mesaj attım. Lütfen skypeden yazıyorum bir cevap verin.netkoLiX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle