Konu
r10 konularda amp aktif olmuş
04-08-2018, 20:23:54
#6
ViperSting
@
metinciris
; blogger'da amp tema düzenlemek zor olmuyor mu hocam? Benim dışımda kullanan görmemiştim Türkiye'de. Zor olduğundan kimse yanaşmıyordu önerdiğim zaman.