Yakın zamanda ki Çin'den alınan kredi haberinin ardından çok kısa sürede böyle bir alışın sağlanması kafamda soru işaretleri oluşturdu. Trendyol 728 milyon dolarlık bir şirket mi? (Aşağı yukarı 3 milyar 676 milyon Türk Lirası) Ancak en az aylık 100 Milyon lira kâr edecek ki, 36 ayda kendisi amorti edebilsin veya 10 milyon lira kar edecek ki 360 ayda (30 yıl) kendini amorti edebilsin. Değişik bir durum özellikle Türkiye'nin ekonomisi kötüye giderken böyle bir risk soru işaretini güçlendiriyor.
https://t24.com.tr/haber/cinden-turk...k-kredi,672347
Ekleme: Araştırırken bakış açımı biraz değiştiren yorumlar okudum diğer sitelerde. Hisseler satılırken ne kadarının hissedarlara ödendiği, ne kadarının ise şirket kasasına girdiği belirtilmemiş. Globalleşme açısından ise stratejik bir alım yapmış olabileceğine değinmişler. Ayrıca 29 Haziranda yayınlanan haberde "Trendyola kurucuları ve mevcut yönetim ekibi liderlik etmeye devam edecek ve ek olarak Alibaba ekosistemine katkıda bulunacak. Trendyol ile birlikte, Türk markalarının, iş ortaklarının ve üreticilerinin, gerçek anlamda globalleşmesine destek olmayı sürdüreceğiz. " şeklinde bir ibare kullanılmış. Trendyol'un yapılaşması hakkında bir bilgim yok. Soru işaretleri gitmiş olmasa da ülkemize gelecek bir yatırımın bizim için iyi olacağı düşüncesindeyim.
Alibaba, Trendyol için 728 milyon dolar ödedi
37
●2.091
- 03-08-2018, 17:59:41kimse dememiş ki doğan medya grubu 1 milyar 200 milyon dolara satıldı adam o paraya burayı alırdı 1 aya kalmaz trendyolu 10'a katlardı. ekonomi krizin geldiği bu zamanda o kadar para veriyorsa helal olsun bir süre kar değil zarar ederse şaşmayalım. medya patronu olarak trendyol pis dese şirketin hisseleri %90 düşerdi, reklam yapacak kanal bulamazdı
- 03-08-2018, 18:35:16Alibabanın sahibine söylesin birileri de şu yorumcuları işe alsın. 5 e alacağına 728 vermiş. bu danışmanlarla 1 trilyon dolar barajını 3 günde aşar...
- 03-08-2018, 18:36:12Aydın Doğanı yazacaktım siz yazmışsınız.KaRneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle