Yakın zamanda ki Çin'den alınan kredi haberinin ardından çok kısa sürede böyle bir alışın sağlanması kafamda soru işaretleri oluşturdu. Trendyol 728 milyon dolarlık bir şirket mi? (Aşağı yukarı 3 milyar 676 milyon Türk Lirası) Ancak en az aylık 100 Milyon lira kâr edecek ki, 36 ayda kendisi amorti edebilsin veya 10 milyon lira kar edecek ki 360 ayda (30 yıl) kendini amorti edebilsin. Değişik bir durum özellikle Türkiye'nin ekonomisi kötüye giderken böyle bir risk soru işaretini güçlendiriyor.

https://t24.com.tr/haber/cinden-turk...k-kredi,672347


Ekleme: Araştırırken bakış açımı biraz değiştiren yorumlar okudum diğer sitelerde. Hisseler satılırken ne kadarının hissedarlara ödendiği, ne kadarının ise şirket kasasına girdiği belirtilmemiş. Globalleşme açısından ise stratejik bir alım yapmış olabileceğine değinmişler. Ayrıca 29 Haziranda yayınlanan haberde "Trendyol’a kurucuları ve mevcut yönetim ekibi liderlik etmeye devam edecek ve ek olarak Alibaba ekosistemine katkıda bulunacak. Trendyol ile birlikte, Türk markalarının, iş ortaklarının ve üreticilerinin, gerçek anlamda globalleşmesine destek olmayı sürdüreceğiz. " şeklinde bir ibare kullanılmış. Trendyol'un yapılaşması hakkında bir bilgim yok. Soru işaretleri gitmiş olmasa da ülkemize gelecek bir yatırımın bizim için iyi olacağı düşüncesindeyim.