• 03-08-2018, 19:17:55
    #28
    Bir buraya el atmamıştınız
  • 03-08-2018, 19:42:19
    #29
    Alibaba da 728 milyon dolar bütçesi yönetecek zekada adamlar olsaydı, bu parayı asla yatırmaz r10 dan birilerine sorarlar ve kesinlikle bu paranın 100binde 1'i ile Türkiye'ye girer ve hemen hoppacık lider olurlardı

    Hepsi salak bi siz akıllsınız zaten
  • 03-08-2018, 21:14:38
    #30
    Koskoca ticaret devi alibaba bu alımı yaparken 40 kere düşünüp tartıp biçmiş o parayı uygun görmüştür. Merak etmeyin
  • 03-08-2018, 22:26:01
    #31
    Fiyatı pahalı bulanları sanarsın ki hepsinin dünya markasına sahip siteleri var
  • 04-08-2018, 01:07:33
    #32
    Bir şeyi de beğenin arkadaş, iyi fiyata satılmış işte. Düşük fiyata gitseydi de biz Türkler hep böyleyiz, başarılı olan her girişimi 3 kuruşa satıyoruz vs. derdiniz.
  • 04-08-2018, 01:25:01
    #33
    güzel bi satış , tebrikler... o paraya yeni trend yollar cıkarır elbet satan vatandaş...
  • 04-08-2018, 04:06:37
    #34
    Kesinlikle bu işte devletin payı yüksek
  • 05-08-2018, 14:53:24
    #35
    Meblağ ciddi. Fakat Alibaba 2 günlük basit bir şirket değil.

    Bu tutarı öderlerken sadece bir şirketi satın almıyorlar. Aldıkları, elde ettikleri bir çok farklı kazanım var.

    1- Reklam ve Prestij. Kendi markalarının Türkiye'de alt yapısı hazırlanıyor insanların zihinlerinde isimlerinin Türkçe'deki tesadüf benzerliğinin üzerine bir de bu tarz yatırımlar yavaştan güzel bir imaj hazırlıyor.

    2- Trendyol'un Prestiji, müşteri porftöyü ve alışveriş alışkanlık bilgileri.

    3- Zaman. Trendyol'dan daha başarılı bir girişimi Alibaba'da deneyebilirdi. Fakat bu hem ciddi zaman maliyeti üstüne üstlük riskte yüksek. ( Bakın kurabilirdi, elde edebilirdi demiyorum gündelik hayatta güçlü bir sermaye sahibi olmak başarıyı garantilemiyor böyle olsaydı Google, MS, Facebook varken WhatsApp çıkmazdı.) Elbetteki kendisi kurdursaydı maddi maliyetten bir bakıma başlangıç aşamasında tasarruf edecekti fakat o tasarrufu aynı oranda riski de beraberinde getirecekti.

    Profesyonellik denilen olgu bu tarz kurumsal şirketlerde çok önemlidir arkadaşlar. Merak etmeyelim hesaplarını kitaplarını yapmışlardır.
  • 05-08-2018, 15:00:41
    #36
    Üyeliği durduruldu
    yüksek bir kısmını devlet aldı bile O yüzden çok değil fiyat ayrıca alibaba ne kadar teklif vereceğini bilmiyor mu