kimse dememiş ki doğan medya grubu 1 milyar 200 milyon dolara satıldı adam o paraya burayı alırdı 1 aya kalmaz trendyolu 10'a katlardı. ekonomi krizin geldiği bu zamanda o kadar para veriyorsa helal olsun bir süre kar değil zarar ederse şaşmayalım. medya patronu olarak trendyol pis dese şirketin hisseleri %90 düşerdi, reklam yapacak kanal bulamazdı