Merhaba merak ettiğim konu normal sitelerimiz kopya içeriklerden tam spam cezaları alıyor bunları gördüm ama daha önce forum açmadığım için merak ettiğim bir husus var oda tam spam olayı.
Üye olan kullanıcı sağdan soldan konu kopyala yapıştır yapıyor bunu takip etmek çok zor sanırım ve tam spam yemiyorlar mı yoksa sistem nasıl işliyor ?
Forum Siteleri Tam spam yemiyor mu ?
3
●196
- 02-08-2018, 22:12:55
- 02-08-2018, 22:19:17Bilgi için teşekkür ederim değiştirebilirim onu google forumlarda gezerken görmüş kaydetmiştim buraya üye olunca ekledimmace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
muhtemelen yine sizden almış olabilirim.
Anladım teşekkür ederim cevabınız içinmiZahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merakımı giderdim sanırım ileride açmayı düşünürsem diye bilgim olsun istedimde
