• 02-08-2018, 22:12:55
    #1
    Merhaba merak ettiğim konu normal sitelerimiz kopya içeriklerden tam spam cezaları alıyor bunları gördüm ama daha önce forum açmadığım için merak ettiğim bir husus var oda tam spam olayı.
    Üye olan kullanıcı sağdan soldan konu kopyala yapıştır yapıyor bunu takip etmek çok zor sanırım ve tam spam yemiyorlar mı yoksa sistem nasıl işliyor ?
  • 02-08-2018, 22:15:46
    #2
    Hocam, forumlarda konu çok fazla olduğu için google siteler ile onları bir tutmuyor, yani forumların tam spam yemesi çok zor

    Bu arada imzanız güzelmiş hayırlı olsun
  • 02-08-2018, 22:18:39
    #3
    Genel olarak webmaster forumları hariç (bazı istisna forumlar var) forumların %95 i copy/paste usulü işliyor hocam. Kaç tanesini spama girecek. Forum kalmaz piyasada. Özgün içerik giren forum çok azdır. Şahsen ben 12 yıldır forumla içli dışlıyım pek görmedim.
  • 02-08-2018, 22:19:17
    #4
    mace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, forumlarda konu çok fazla olduğu için google siteler ile onları bir tutmuyor, yani forumların tam spam yemesi çok zor

    Bu arada imzanız güzelmiş hayırlı olsun
    Bilgi için teşekkür ederim değiştirebilirim onu google forumlarda gezerken görmüş kaydetmiştim buraya üye olunca ekledim muhtemelen yine sizden almış olabilirim.



    miZahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genel olarak webmaster forumları hariç (bazı istisna forumlar var) forumların %95 i copy/paste usulü işliyor hocam. Kaç tanesini spama girecek. Forum kalmaz piyasada. Özgün içerik giren forum çok azdır. Şahsen ben 12 yıldır forumla içli dışlıyım pek görmedim.
    Anladım teşekkür ederim cevabınız için merakımı giderdim sanırım ileride açmayı düşünürsem diye bilgim olsun istedimde