Genel olarak webmaster forumları hariç (bazı istisna forumlar var) forumların %95 i copy/paste usulü işliyor hocam. Kaç tanesini spama girecek. Forum kalmaz piyasada. Özgün içerik giren forum çok azdır. Şahsen ben 12 yıldır forumla içli dışlıyım pek görmedim.