Merhaba merak ettiğim konu normal sitelerimiz kopya içeriklerden tam spam cezaları alıyor bunları gördüm ama daha önce forum açmadığım için merak ettiğim bir husus var oda tam spam olayı.
Üye olan kullanıcı sağdan soldan konu kopyala yapıştır yapıyor bunu takip etmek çok zor sanırım ve tam spam yemiyorlar mı yoksa sistem nasıl işliyor ?