mace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam, forumlarda konu çok fazla olduğu için google siteler ile onları bir tutmuyor, yani forumların tam spam yemesi çok zor

Bu arada imzanız güzelmiş hayırlı olsun
Bilgi için teşekkür ederim değiştirebilirim onu google forumlarda gezerken görmüş kaydetmiştim buraya üye olunca ekledim muhtemelen yine sizden almış olabilirim.



miZahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genel olarak webmaster forumları hariç (bazı istisna forumlar var) forumların %95 i copy/paste usulü işliyor hocam. Kaç tanesini spama girecek. Forum kalmaz piyasada. Özgün içerik giren forum çok azdır. Şahsen ben 12 yıldır forumla içli dışlıyım pek görmedim.
Anladım teşekkür ederim cevabınız için merakımı giderdim sanırım ileride açmayı düşünürsem diye bilgim olsun istedimde