• 29-05-2018, 01:26:57
    #10
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün bildiğiniz gibi İstanbul'un Fethinin yıl dönümü. Gün içerisinde bununla alakalı Cumhurbaşkanlığının hazırlattığı reklamı gördüm. Çok hoşuma gitti ancak Erdoğan'ın bu reklam filmine eklenmesini çözemedim. Yine ekonomimiz kötü durumdayken bu reklam filmine büyük bir bütçe ayrıldığını düşünüyorum (Klibin uzunluğu ve kanallara verilen ücret bakımından).
    Sizler ne düşünüyorsunuz ?

    Merak edenler için;

    https://www.youtube.com/watch?v=EqNo4wBHP0I


    Lütfen konuyu siyasete çekmeden konuşalım. Eğer konu siyasetle alakalı olduğu düşünülüyorsa report edebilirsiniz. Tartışmaya girmeyiniz.

    Seslendirilecek metni yazan arkadaş için konuşuyorum. Sıra Atatürk'e gelince adını kalemine alamamış. Yazık..
    • aTKn94
    • MelihCan
    aTKn94 ve MelihCan bunu beÄŸendi.
    2 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 29-05-2018, 01:32:24
    #11
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sosyal medyada aşırı tepkiler var şuan.
    Böyle bir önemli olayı kendi siyaset propagandasına dahil edecek kadar ileri gitmişler. Şaşırmadım nedense
    Tepkiler olması normal...

    Sen yürü yiğidim, iradeyle, cesaretle yürü. Sen sadece bir şehri fethetmedin güzel komutan, senden sonra gelecek yiğitlere de ilham kaynağı oldun. Sen öyle bir yürü ki Bey'im... (Tam burada RTE'nin çıkması da ayrı bir yaklaşım olmuş gerçekten ve devamı da var ki, sanıyorum RTE'ye söyleniyor.) Dünya kudret görsün, iman görsün, zafer görsün, sen yürü Sultan'ım...

    Olay İstanbul'un fethi her ne kadar konudan uzak bir film olsa da, kim bilir ne kadar para harcanıp bu reklam filmi(!) hazırlatıldı ve medyaya da aynı şekilde tonlarca liralar dökülerek yayına sürüldü. 4-5 dakikalık bir reklam olmuş (gereksiz) ve neden RTE (RTE'nin bu iktidar dönemi veya yaşadığı süre boyunca ülkemiz için ne katkısı var bu denli kahramanlarla aynı video da bulunuyor?) bu videoda geçiyor? Niye olay daha kısa ve öz bir şekilde lanse edilemiyor? Niye kendini vurguluyorsun? Gerçekten güzel ülkemde bunu anlayamıyorum, bizler için önemli günleri kendi gayelerine göre şekillendirip önümüze koyuyorlar ve bizi duygusal olarak etkilemeye çalışıyorlar. Kesinlikle, gereksiz uzunlukta olduğunu tamamen reklamcılıktan, yayıncılıktan uzak bir video olduğu düşüncesindeyim, böyle güzel ve anlamlı zamanları bile propagandalarına katıyorlar.

    Ayrıca, video efektleri gerçekten yanlı reklam ajansı kuruluşlarından çıkmış gibi geldi bana hani paraya ihtiyacı varmışta ben yapayım demişçesine, benim bile sayabileceğim onlarca, alanında bir çok başarıya imza atmış ajans varken niye bu ajansı tercih ettiler? Niye bu kadar basit efektler kullandılar... Ne yazık ki, artık aklım almıyor artık benim ne yazık ki...

    Not : Kesinlikle, hiçbir partinin/kişinin yanlısı değilim. Kimsenin fanatiği değilim, sadece olayları objektif olarak değerlendirmek istiyorum. Niye RTE olmasın diyenler çıkarsa, hangi aday olursa olsun aynı şekilde onu yazardım. Rahatsızlık verdiysem kusuruma bakmayın.
  • 29-05-2018, 01:46:10
    #12
    Ayrıca seslendirmeyi yapan Ayhan Kahya adlı abimiz sevdiğim bir ses sanatçısı idi. Sanırım bu videodan sonra onun hakkındaki düşüncelerimde değişecek.
  • 29-05-2018, 01:48:20
    #13
    Ne zorluklarla kazanılan toprakları şimdi parayla araplara satıyoruz yazık.
  • 29-05-2018, 02:01:15
    #14
    Sanırım siz dikkatli izlemediniz. Çünkü ne 2:09 da ne de başka bir zamanda videoda Mustafa Kemal ATATÜRK ismi geçmiyor. Oraya bir elinde dürbün diğer elini beline götüren bir insan koyunca ATATÜRK mevcut mu oluyor? Yapmayın lütfen. Savunulacak bir tarafı yok. Boş yere savunmaya çalışmayın.
    ModGift adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırsam dikkatli izlemediniz yada ön yargılı yaklaştınız,
    https://youtu.be/EqNo4wBHP0I?t=2m9s

    2:09'da Mustafa Kemal ATATÜRK mevcut.
  • 29-05-2018, 02:34:30
    #15
    PiSLiCk_06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onca ismi sayıp da MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'e yer vermemek hadsizlikten , densizlikten başka bir şey değil.
    İnsanların kaba etlerini yerleştirdikleri koltuk için Mustafa Kemal ve önderliğindeki silah arkadaşlarına borçlu olduğunu bilmemeleri ne kadar kötü.
    İstanbul Fatih Sultan Mehmet tarafından fethedildi ve Mustafa Kemal ATATÜRK tarafından kurtarıldı. Fatih'e ne kadar borçluysak bir o kadar da Atatürk'e borçluyuz.

    Ayrıca bu ülkenin Cumhurbaşkanı olması istanbul'un fethi ile bir alakası olduğunu göstermez. O zaman bu zamana kadarki tüm cumhurbaşkanları da mı yer alsın bu reklamda?
    Gerçi sorsan istanbulu o kurtardı diyebilecek insanlar var ne yazık ki...

    Cumhurbaşkanlığı mevkii cumhuriyet denen yönetim biçimi ile ortaya çıkmış bir mevkiidir. Bu mevkii cumhuriyet sayesinde varolmaktadır. Şimdi bu mevkiide olan insanlar cumhuriyeti getiren ADAMa karşı duruyor.

    Yazık ki ne yazık...
    2. Dk'dan sonra Mustafa Kemal Atatürk var. Sadece o değil bi kaç tane daha önemli lider var. Onca ismi sayıp da MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'e yer vermemek hadsizlikten , densizlikten başka bir şey değil. cümlesi down olduğuna göre artık söylediklerinin de önemi kalmamıştır.
  • 29-05-2018, 03:48:17
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Başlığı değiştirin bence, rte propaganda reklamı olmalıydı.